Usein kysytyt kysymykset

1. Miten saan tuotteet alennukseen?

Pääset itse asettamaan tuotteillesi alennuksen ajankohdan ja alennusprosentin Jeemlyn varausjärjestelmässä välilehdeltä "omat varaukset". Huolehdithan itse alennuslapun paikallesi ja sieltä pois kun alennus ei ole aktiivinen. 

2. Miten pääsen kulkemaan hälyhintalappujen kanssa sisään ja ulos niin etteivät hälytykset mene päälle? 

Olemme lähettäneet sinulle sähköpostiin ovikoodin asiakasoveen, jossa ei ole hälyportteja ympärillä. Viesti on lähetetty osoitteesta noreply@jeemlykirppis.fi. Koodi on aktiivinen 3 päivää ennen paikkasi alkua ja de-aktivoituu viimeisenä myyntipäivänä klo. 22.00. Jos et ole saanut koodia tai koodi ei toimi, ota yhteyttä numeroon: 0503250299

3. Miten saan ostettua kovahälyttimiä?

Kova hälyttimiä voi ostaa paikan varauksen yhteydessä ennen maksua tai kirppiksen itsepalvelukassalta pikanäppäimellä "kovahäly".

4. Tuotteitani on hävinnyt, mitä teen? 

Noin yhdeksän kertaa kymmenestä, tuotteet löytyvät viikon sisällä löytötavarapisteeltä tai toisesta hyllystä. Usein tuote on myös myyty mutta hintalapussa on ollut väärä nimi tai hintalaput ovat menneet toisen tuotteen kanssa sekaisin. Jos kuitenkin vaikuttaa, että tuote on varastettu, ilmoita siitä henkilökunnalle niin me selvitämme asiaa valvontanauhalta ja pyydämme sinua tekemään rikosilmoituksen. 

5. Miksi minulle ei tullut 30kpl ilmaisia hintalappuja varauksen yhteydessä? 

Järjestelmän pitäisi varauksen maksun jälkeen luoda ilmaiset hintalaput. Joskus näin ei kuitenkaan meille tuntemattomasta syystä tapahdu. Ilmoita siitä tällöin meille niin luomme sinulle manuaalisesti ilmaiset hintalaput. 

6. Miten saan irtisanottua varaukseni?

Varauksen pystyy irtisanomaan Jeemlyssä välilehdeltä "omat varaukset" ja "irtisano varaus" tai ilmoittamalla siitä meille sähköpostilla tai tekstiviestillä. 

7. Huomasin vasta varauksen jälkeen, että tulostatte hintalappuja vain arkisin. Onko mahdollista saada niitä viikonloppuna?

Käymme yleensä viikonloppuisin järjestelemässä hyllyjä ja tekemässä yleissiivoa, jolloin voimme samalla tulostaa hintalaput. Emme kuitenkaan osaa sanoa tarkkaa aikaa milloin olemme paikalla, joten ota meihin yhteyttä niin sovitaan milloin käydään laput tulostamassa. 

8. Kassassa oli jotain ongelmia kun yritin maksaa, mitä teen? 

Joskus kassoissa ilmenee jotain toimintahäiriöitä, yleisin virheilmoitus on, että "tulostin ei vastaa". Tämä johtuu siitä, että kassan ja tulostimen välillä on ollut hetkellinen katkos joka korjaantuu vasta kun kassan käynnistää uudelleen. Maksu tuotteesta on tällöin kuitenkin todennäköisimmin mennyt. (jos mahdollista tarkista tämä puhelimella nettipankista) Jos haluat kuitin ostoksestasi, ota meihin yhteyttä niin voimme tehdä sen jälkikäteen. Haluamme mahdollisimman nopeasti ilmoituksen jos kassoissa ilmenee ongelmia, joten olethan ystävällinen ja ilmoitat toimintahäiriöstä numeroon, 050 325 0299.  

9. Onko teille mahdollista tuoda huonekaluja ym. isoa tavaraa myyntiin?

Valitettavasti meillä ei ole tilaa huonekaluille. Kaikki myyntiin tuotavat tavarat tulee mahtua omalle myyntipaikalle.